جزئیات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان تشریح شد/ انگیزه ضارب سرقت و مسائل مالی بوده است 

9:31 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
جزئیات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان تشریح شد/ انگیزه ضارب سرقت و مسائل مالی بوده است 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و گفت: در این حادثه اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و دو فرزند خانواده به قتل رسیده‌اند.

خبرگزاری میزان- مجتبی قدیمی در تشریح جزئیات قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان اظهار کرد: پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی سیرجان بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر و متوجه می‌شوند درب منزل قفل و مشکوک است و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل می‌کنند و وارد منزل می‌شوند و متاسفانه با اجساد اعضای این خانواده مواجه می‌شوند که با سلاح سرد به قتل رسیده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان عنوان کرد: بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر می‌شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

قدیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیری زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است بنظر می‌آید انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

انتهای پیام



Mahshid
|
Russian Federation
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
0
0
چطور دلش برای یه زن باردار و یه بچه ۲ ساله و ۹ ساله نسوخت
خدا لعنتش کنه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *